Onsdag med femman

Jo femman kan! Först Biggest Loser kl 19 och
nu Arga snickaren (visst är han lite het i all sin
ilska? Eller är det bara jag?) sedan kommer
Greys kl 21 och sist men inte minst So you think
you can dance. Åh herre, det blir en jäkla massa
tv. Det är ju typ 4 timmar. Tänk vad mycket man
skulle hinna göra på 4 timmar. Typ storstäda hela huset,
dra en vända på stan+ fika eller tre vändor kanske, Gällis
är ju inte riktigt så stort... Och baka en massa bröd
eller läsa en halv bok eller sticka större delen av en
vante åt sin man som än så länge bara fått en av två
utlovade varma vantar att ha under handskarna när han
cyklar till jobbet. Ja, tänk. Måste även hinna tvaga mig
och borsta tänder och dricka te. Ojoj. Tur att de har
många reklampauser=)

Jag och Empan har blivit vaccinerade mot den där
hiskeliga influsenan nu. Emil verkade helt opåverkad
av vaccinet, men jag har ganska jäkla ont i armen.
Det är ju ett sånt tjat om svinan. Vart man än går
hör man folk prata om svininflusensan hit och svininfluensan
dit. Det är väl ändå ingen pest a la medeltiden direkt? Eller?
Vad vet jag. Jag är glad om jag slipper få den iaf.

Förra veckans to-do-list vart lite förändrad. Tvättstugan
är fortfarande omålad på golvet och det är fortfarande
ingen tvättmaskin därinne, utan det rummet har varit
målarrum för himmelsängen. Den är färdig och jättefin!
Björne har verkligen blivit duktig på att snickra måste
jag säga.

Nä nu är det reklampaus. Jag börjar med te och fortsätter
sedan med tvagning och stickning. Hejsvej.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Då ser vi framemot foton på den sängen skall bli roligt kram

2009-11-26 @ 14:07:19
Postat av: Natte

Imorrn är det min tur för sprutan, får se vad som händer... Ont i armen, feber, skallebang?? Är riktigt nyfiken på den nya sängen. Bild tack! :) Ha det!

2009-11-26 @ 14:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0