Åh fy...

...det där med magsjuka är inte kul, ska jag tala om.
Vad hände? Jo, jag hade ont i magen hela dagen igår och vips
så blev jag alldeles matt och febrig och, ja, sjuk helt enkelt.
Det är på bättringvägen nu, och jag hade ju tappat ovanligt mycket i vikt
vid invägningen i morse, så det är ju alltid nåt! Men ändå. Buhu.

Solen skiner och barnet sover så sött i sin vagn så jag tror att jag
ska sätta mig mitt i byggarbetsplatsen, dvs våran 'trädgård', och sola
lite. Måste fylla på med vätska dock, känner mig rätt tom på den varan.

Det vart ju, inte helt oväntat, ingen springtur igår. Det hade kunnat gå som
för damen som min bror sprang om på Shanghai maraton
(brun fläck i byxan, behöver jag säga mer?)
Jag får ta nya tag när jag är återhämtad, är ändå rätt nöjd med
förra veckans träningsprestationer. Kanske jag kommer i mina gamla
byxor före vintern. Kanske. Det här med barnafödsel, alltså!



Så här rund och go, och då var det ändå en hel månad kvar innan han kom ut!

Ok. Det om detta. Adieu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0