Mike Tyson

Så ser mitt barn ut! I fredags var vi ut på en promenad med bärsele (han vagnsvägrade)
och då var en liten mygga framme och bet han just under ögat. Det har sedan dess blivit rödare
och rödare och svullet - en präktig blåklocka skulle jag säga. Så idag var vi på BVC och fick
en salva utskrivet som skall råda bot på infektionen. Just nu protesterar han mot att sova i
sin egen säng. Han har passat på att utnyttja sin åkomma för att få sova mellan
mamma och pappa (vilket han iofs alltid gör större delen av natten, bara det att han somnar
och sover fram till första matpasset i sin egen säng), men nu måste vi försöka få rutinerna
tillbaka.

I övrigt var jag och sprang i tisdags och idag. Det kändes helt ok. Det börjar bara bli så jäkla kallt,
snart måste jag springa med mössa och vantar och hela kitet. Motivationen är ju knabast
på topp, men det går ändå bra när jag väl tar mig ut. Hade gått ner 0,7 hg i måndags
så det går ju åt rätt håll. Det får väl vara min motivation.

Mer då? Lola har sagt att hon ska komma och hälsa på oss innan hon åker tillbaka till Umeå,
vilket borde bli trevligt. Har bara sett henne på Coop de senaste veckorna.

Jo och huset börjar arta sig. Snart är fönstrena klara också och då finns det fortfarande en
del grejer kvar innan man kan säga att det är helt klart, men det närmar sig. O ja.

Nu gråter mitt barn så hjärteskärande där uppe så jag ska gå upp och asssissstera
(hur många s egentligen? Bra där, svenskaläraren.) pappan.

Guten nacht. Förresten. Blanka vann, Friedrich 3:a (haha, de där tyskarna alltså)
och Green är ju bara patetisk, hennes tränare likaså. Hårda ord. Men så är det.
Adieu. Och till dig Mr X säger jag bara....äh ingenting. Godnatt på dig mä.

PS. Bilder på Tyson m.m. kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har bara sett mig på coop, för att jag BOR på coop. Thats why! Men snart kommer jag.

2009-08-20 @ 23:05:46
Postat av: Lola

Ja det var från dolle,men det kanske du fatta. puss

2009-08-20 @ 23:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0