Nu är det blåa...

...ett minne blott (get it?). All panel är på plats och det är mindre
än en vägg kvar att måla. Mor och syster var här i onsdags, mamma
barnvaktade så att jag kunde vara ute och måla och Anna målade
hon också. Sedan kom BJörns syster och målade.
Snart så... det är bara 10 fönster som ska skrapas och målas och
fönsterfoder som ska på plats och en massa andra småfix. Men ändå.

VAr även ut och sprang i onsdags, och det gick bra trots värmen.
Jag och Harry sprang i backar och kastade lite pinne och åt lite blåbär.
Jag hade faktiskt lite spring i benen och kände mig lite...dampig (i brist på bättre ordval)
när jag inte hade varit ute och sprungit sedan lördag. Det är nog första gången!
Ska ta en runda idag också var planen.  Invägningen i måndags var
ju något missvisande efter nattens åkomma, men det har gått stadigt neråt iaf.
Till jul borde jag vara tillbaka på pre Emil vikt.

Jaja. Det om detta. Nu blev jag hungrig av allt viktprat. Idag blir det fiskpaket
med kryddsmör och haricotverts samt potatis. Igår åt vi en riktigt fiiin middag hos
mor och far, oxfilé, och gissa vad? I morrn ska vi ut på restaurante och äta
ja just det, oxfilé igen. Det är S och B´s datenight. Kul kul.

En bild på Harry får avsluta dagens inlägg.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0