Ojojoj

Okej så det där med balansgång var tydligen inte så lätt. Nu är det alltså den
1:a augusti och jag har inte skrivit ett endaste inlägg sedan det första...i februari!
Men nu ska jag skärpa mig, jag råkade nämligen lova min vän K att aktivera
min blogg igen (eller igen och igen, den var väl knappast aktiv förut...)

Jag kommer i fortsättningen att försöka lägga upp nån bild här och där, men förvänta er/dig
(jag tvivlar än så länge på om det kommer vara fler än K som kommer att läsa
bloggen ifråga) inga storverk. Jag vet inte ens om jag kommer att klara av att infoga bilder,
men jag är ju normalbegåvad så jag borde väl kunna lära mig. Kan Blondinbella och Linda Rosing
så...

Här kommer en uppdatering av mitt liv sedan februari i bilder.

I april klämde jag ur mig denna lilla gosse
Barnet, född i april
Jag, före jag klippte av mig håret
Före jag klippte av mig allt hår
Jag, efter jag klippte av mig håret (nähä?) och barnet, som ser ut som en mycket ung Axl Rose)
och efter... Barnet ser ut som en ung (mycket ung) Axl Rose
Huset - innan projekt 'tilläggsisolera, sätta ny panel och måla fanskapet' började
Huset- innan projekt tilläggsisolera, sätta ny panel och måla fanskapet, startade
Huset - under pågående projekt (efter-bilder kommer efter huset är färdigt. Såklart.)
...under (det finns inget 'efter' ännu, men snart kommer före-efter bilder och he blir så fint så)

Thats it folks!

(Nöjd nu, K?)

Och nu ska jag försöka att inte låta det dröja ytterligare 5 månader. Tjing. /SR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0