Piss och skit

Sånt är vädret idag. Var nyss ut på en runda med pojkarna, Emil somnade i vagnen
JUST när jag bestämde mig för att gå hem därför att han var så less på att åka vagn.
DÅ somnar barnet, men då var jag ju nästan hemma så det skulle kännas konstigt
att vända och fortsätta promenaden. Harry blev mest blöt av oss alla tre tror jag,
jag kom tvåa.

Nu ska ni få se här vad jag har gjort senaste dagarna!
Dejten med Lola blev bra, den innehöll presenter till Emil och mumsmums till mamman.
Elefanten med de orangea öronen (som för övrigt är i bitvänligt material) blev en hit. Tack Lola!


Så här såg han ut i ögat när det var som värst. Nu har salvan börjat verka och han återgår
sakta till sitt vanliga jag igen. Både humör- och utseendemässigt. Skönt.

Notera att han har sin BBmössa på sig, men den är ju ganska för liten. (Ja, jag brukar roa mig
med att spöka ut mitt barn på kvällarna, prova mössor framförallt)

Och igår var vi hos mor och far och åt lite tårta eftersom att min kära pappa fyllde hela 54 år i onsdags,
men var på annan ort just då.
         
I ett hett samtal med farbror Örjan (min farbror alltså).

Jassåjaha. Var också ut och sprang igår med Harry och så var batterierna
i min iPod slut så jag fruktade att tvingas lyssna på min egen andhämtning, men
det var faktiskt inte illa som jag föreställt mig. Jag lät inte som en astmatiker. Givetvis
var det en del flåsande, men jah, det var inte så farligt helt enkelt. I 38 min sprang vi.

Nu sprattlar det i vagnen! Over and out.

PS. Givetvis var det inte 0,7 HG som jag hade gått ner förra invägningen utan KG.
Vad är 0,7 hg? 7 gram? Det vore trist. Hejdåhej.

Kommentarer
Postat av: karin

måste ju säga att emil är ju en svensson-rova upp i dagen! underbart =) men visst finns det drag av anttila oxå ;)

2009-08-23 @ 19:54:25
Postat av: Anna

Nämen hur min systerson såg ut, hehe men han är söt ändå :)



Måste bara säga att det blir 70 gram soffe! Illa där :P



kramkram och puss på ungen!

2009-08-24 @ 23:10:52
Postat av: Soffeboll

70 gram säger du? Jag har sån otur när jag tänker ibland.

2009-08-25 @ 09:50:50
Postat av: Lilla Rüle

Hehe, jag fnissade. Fan det är ju inte kul att gå ner 70 gram. Innan ni gängar er får du börja träna och äta nyttigt för 10 år sedan för att komma in i bröllopsstassen, oavsett om ni aldrig ska gifta er eller ej. Livet är hårt. Eller är det så att Harry springer med dig liggandes på i en liten kärra bakom?

2009-09-03 @ 11:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0