Hejhej bloggen

Vi har just varit ut på våran morgonpromenad, jag och grabbarna.
Emil sover fortfarande i vagnen, äh förresten nu vaknar han tror jag.
Jo. Vänta. Nuså. Barnet i famnen. Han har ju sex tänder nuförtiden
och har också börjat få en obehaglig morgonandedräkt. Men han är
söt ändå. Han börjar bli så rolig, tar egna initiativ till tittutleken och han
försöker kommunicera med en genom att säga äwäwäwäow. Och så
har han börjat klättra på en när man sitter på golvet. Han tar sig upp
till stående men har ju typ noll balans.

Ihelg har vi julstökat- varit och köpt en plastgran och gjort plats för den.
Och så har jag skurat och skrubbat hela badrummet, från golv till tak
och varenda liten vrå. Känns som att vara på spa nu när man gör sina
behov. Snart är det fasiken jul! Lola och Natte - vi måste fundera över
juldagen. Man kanske skulle skaffa nå förköpbiljetter eller så?

Nu - mellis åt sonen och kaffe åt morsan. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Lola

JA Soffe! Vi bör fixa förköp, men frågan är: vart vill vi gå ut? Kommer det bara vara snoriga arotnåringar på harrys eller obehagliga äldre karlar på nex? Hur göra när man är som vi medelålders. höhöhö!

2009-12-14 @ 21:00:06
Postat av: Soffeboll

Jag vet inte Lola, det här med att vara medelålders är ett gissel. Men jag har fått för mig att det är Harrys eller Bjöööörnis, som vi säger här i Gällan, som gäller. Vi får ringas snart kanske och vara mer detaljerade. Ciao bella!

2009-12-15 @ 10:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0