Få se, hur var det nu med...

att uppdatera bloggen på daglig basis?!?
Jag vet inte riktigt vad som hände, eller jo det
vet jag exakt. Vi gick in i en nattningssvacka.
Det har nog varit en mängd faktorer som har
spelat in som har gjort att Emil har haft mycket
svårt att somna på kvällarna. Dels håller han ju
på att få fler tänder, snart snart tittar nog en liten
gadd fram även där uppe. Och så har han ju
börjat krypa. Han använder sig av en ålande teknik,
men gosse han tar sig fort framåt! Och så kan han
sitta själv, men han tippar om han ska sträcka sig
efter något. Så allt detta har nog gjort att han har
haft problem att slappna av. Det, och att jag är en
lat jävel, har nog bidragit till att bloggen har vissnat.
Och så har jag faktiskt varit på spinning några gånger.
Joråsatt. Det om detta.

Jo och så var det ju det här med att lägga upp mer
bilder. Idag är jag för lat. Jag ska kolla Simon & Thomas
och sen ska jag sy ett kuddfodral av mitt fejk Svenskt Tenn-tyg
med elefanter på. Min söta lilla man har arbetat så flitigt de
senaste veckorna så nu är huset verkligen klart! Det är
verkligen en enorm skillnad från hur det såg ut innan.
Så nu kan inneprojekt påbörjas. Det ska bli vägghyllor och
flytt av tvättstugor och tapetsering av sovrum. Inom vilken
tidsram detta ska ske är väl lite oklart, men vi har ju inte
bråttom. Vi börjar väl med den ena och fortsätter sedan.
Kul.

Jag vet inte riktigt om jag hade vågat släppa lös
Simon & Thomas i mitt hem. Jag hade nog inte vågat
släppa lös någon annan än mig själv, iofs, men speciellt
inte dessa herrar. Allt blir orange och lila när de är färdiga
och jag är ju lite färgallergisk...

Jag börjar längta till jul. Jo. Men nu är faktiskt
november så då får man väl börja längta. Lite.

Nä. Det var det. Hej med er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0