Gott folk

I bring you pictures!
Först bara. Igår badade jag Harry, eller han fick
sig en skön dusch. Han verkade inte uppskatta den
till fullo, dock, men lät mig hållas. Det gick åt ungefär
en halvliter såpa, han har så jäkla mycket päls!
Han SER mycket lurvigare ut nu och ovårdad, men han LUKTAR
som en sommaräng. Men vad gör då hundrackarn idag på
promenaden?! Jo han söker upp en bajshög, av stanken att döma
så var det människoavföring, och ÄTER AV DET!! Hemska djur.
Så idag på Konsum köpte jag en dentastix åt honom och ber en
stilla bön om att han inte ska kräkas förrän avföringen har kommit
ut andra vägen, som avföring. Igen. Uack.

Emil ligger och tar igen sig i soffan och Björn är nere i garaget och
snickrar en sänghimmel åt oss. Han är alldeles vild i blicken när
han måttar och sågar och slipar, jag ser det som tecken på
tillfredställelse och nöje. Han gillar det helt enkelt. Jag tror att
det blir jättefint (såklart, det är ju min idé!). Jag får lägga upp bilder
sen. Men nu ska jag alltså slänga upp en massa bilder från den
senaste tiden. Mycket nöje, mina vänner!


Har ni sett! Det är alldeles färdigt och fint.
Så här såg det ju ut innan...

Huset- innan projekt tilläggsisolera, sätta ny panel och måla fanskapet, startade

Och Emil ålar medelst hasar sig fram i full fart

Här undersöker han källsorteringen bakom draperiet
samt Harrys matplats (hoppas att H inte hade ätit bajs
dagen då denna bild togs...).

Det var det! Får se vad resten av dagen bär i sitt sköte,
kanske lilla Natalie eller kanske lite måleri i den nya
tvättstugan. Hej med er!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad trevligt huset såg ut ni skulle kanske komma hit och snickra o måla lite, Var glad att du bara har en som kan äta skit mm Mina hittade en jäst surströmmings burk som de fick hål på och rullade sig i sprutet många som fick bada trots att de tyckte att dom var ny parfymerade kram tack för trevliga berättelser

2009-11-15 @ 16:13:58
Postat av: Natta

Tack för mysig fika, alltid kul att hinna ses. Huset är verkligen jätte fint!! Nu ser man vilken stor skillnad det är med före och efter bilden. Det har ni gjort bra!! Kram , ses snart igen!

2009-11-16 @ 20:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0