Ibs?

Jag tror att både Emil och Harry har IBS.
EMil har kackat hur mycket som helst de
senaste dagarna. Och nätterna för den delen
också. Och Harry ligger och gasar så att jag
håller på att tuppa av. Huva.

Erik for just hem, han har suttit här och surfat och
ätit burgare i ett par timmar. Nu skulle han iväg
och kolla hockey, eller var det fotboll? Hur orkar
han? Jag blev nästan glad när jag upptäckte att
det är först nästa vecka So you think you can dance
har premiär, så kan jag gå och lägga mig efter Grey's.
Är det tv:n och Emil som styr mitt liv? Pretty much.
Det är ganska skönt faktiskt. För det mesta.

Så nu är det alltså Greys igen. MAssa brännskador. Usch.
Jaja. Har inget mer vettigt att komma med nu.
Aftonbladet Klick och sen hopp i lådan. Eller jag
ser väl färdigt brännskadeskiten också.
Bra, tack, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0