In i dimman

Ja för tusan, så är det ju idag! Man ser ju inte handen
framför sig om man går ut, dimman ligger tät över
Malmivaara. Nåja.

Det känns som att detta är en busy vecka.
Måndag=Lunch hos Soffi och Elis med Soffi,
Elis och Jenny -long time, no see.
Tisdag= BVC- väga, mäta och prata vaccinering samt
boka vaccinering av barn, själv får man minsann köa...
Onsdag= Köttsoppa på Hökvägen, körträning kl 19.
Torsdag= Promenad med Lundgrens och spinning kl 18.30.
Fredag= Klippning av mamman och vaccinering av barnet.
Lördag och söndag= Färdigställa tvättstugan!

Ja ni ser, det är inte lätt det här med att vara mammaledig...=)
Nu vaknade lille Emil så då ska jag försöka få honom
att fortsätta sova och kanske ta en liten lur jag också.
Tack hej.


Kommentarer
Postat av: mamma och numera mormor

ska jag klippa dig ?

I så fall OK

2009-11-19 @ 18:45:32
Postat av: Lola

Och till jul går vi verkligen in i dimman! Jag säger bara ett ord:bläcka. Hihi! Puss

2009-11-19 @ 19:51:16
Postat av: Soffeboll

Nej mor Eva, det är ju jag som är mamman på den här bloggen, du är mormor! Men klippt blev jag. Och Lola, jag blir nervös när du säger så där... Jag ser framför mig ett glas vin eller två...

2009-11-25 @ 20:10:28
Postat av: Lola

Soffe jag menar såklart ett glas vin eller två,allt det där andra har jag faktiskt växt ifrån :) harkel harkel!:) Puss!

2009-11-30 @ 07:46:23
URL: http://linaawennstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0