Zumorgen

smäller det!
Då har kören julkonsert med Anna-Lotta Larsson
på Blå Forell. Joråsatt. Vi har en extrainsatt träning
idag och det är nog tur det. Jag upplever oss som
mindre taggade i år än förra året. Drömde mardrömmar
om det inatt faktiskt... vår solist var sjuk och ja allt vad det
nu var... Hoppas att det inte är så! Det kommer nog att gå jättebra.
Kom och titta på oss vettja!

Här kommer bilder på den fina sänghimmeln! Före och efter.


Det var väl inget fel på hur sängen såg ut innan, men den
är betydligt mycket mysigare och finare nu! Vi köpte fler
gardinlängder i fredags så den är faktiskt ännu mysigare
än på bilden. Synd att vårat sovrum är så litet att man inte
får en bra bild på helheten. Nåväl. Ps. Huvudgaveln
är också ett behagligt ryggstöd med lutning och hylla bakom.
Det ni. Han är pysslig min söta man. Ds.

Emil tyckte inte att det var så himla mysigt att sova i natt, dock.
Han har typ 4 nya gaddar i överkäken och de retade honom i natt.
Han gnällde och småskrek och gnällde och småskrek hela natten,
mer eller mindre. Ingen av oss fick sova. Han kröp fram till mig
och bet mig i axeln samtidigt som han kickade Björn i huvet och
sen böt han. Kl 03,30 fick han en alvedon och då kunde han äntligen
somna. Skönt! Men föräldrarna är ganska slitna idag.

Jo. Jag har ju kanske världens grymmaste lillasyster. HOn finns
att avnjuta på YOutube när deras skola hade musikuppspel.
Ska prova länka...Anna sjunger Chain of fools Man får spola
över (eller titta på iofs) den första tjejen. Anna sjunger den
andra låten. Jäkligt bra, faktiskt! Varför hon är utklädd till
negress vet jag inte riktigt dock=) Men är det soul så är det väl.
Så här ser hon ju ut annars:


Det om detta. Nu ska jag damma iväg till Konsum och hämta
ett hemligt paket som har kommit...Hm...


Kommentarer
Postat av: Ingela

Häftigt det där med sängen nu fattas bara bilder på hur den skall användas för att komma till sin rätt hälsn från Hova

2009-11-30 @ 16:04:35
Postat av: Natta

Hon är verkligen jätte duktig systeranna! Och så är även björne, super fin säng. Lycka till imorrn!

2009-11-30 @ 20:11:08
Postat av: Lola

Dolle fick rysningar av Annas sång! Riktigt duktig! :) Björn är ganska bra han med, säg det till han! Puss

2009-12-01 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0