Måndag

Då var det en ny vecka. Björne jobbar eftermiddag så
då är det jag bara jag och grabbarna på kvällarna. Lite
trist men lite mysigt också. Fast just ikväll är Harry ett
pain in the ass faktiskt. Han skäller till åt minsta ljud nu
när det har blivit mörkt och ligger och småmorrar. Han
blir så efter han har varit i stugan en helg där det är
knäpptyst. Och speciellt när inte Björn är hemma.
Vi får se om han kommer ihåg att Björn brukar komma
hem vid 12, eller om han kommer att skälla ut honom
när han smyger in. Han är lite egen våran hund, men
vi har valt han själv, som mamma brukar säga. Haha.

Nu är det ett extravsnitt av Hollywoodfruar. Anna Anka
berättar hur snuskigt det är att behöva gå in bakvägen
på alla hotell när de är ute och reser. Ja, det är ett hårt
liv. Jag ska snart gå och släppa ut Gula Faran för en
kvällsdrill och ta upp tvätt. JAg fick ett litet ryck och städade
faktiskt datarummet efter promenaden. Emil låg i vagnen
och sprattlade och var helt otroligt glad. Det är han för det
mesta faktiskt, men när han är arg, gosse då är han arg!
Han blev väldigt arg av att behöva sitta fastspänd i bilen i
3 timmar när vi åkte till stugan i fredags. All hell broke loose,
så att säga. I övrigt var det en jäkligt skön helg, bastubad
god mat. Men nu måste jag göra ett ryck i mitt nya liv,
om en vecka ska jag ha nått mitt delmål och det ser liiite
mörkt ut efter helgen, men det kan gå ändå.

Nä nu! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0