Natten

var åt helvete! Vad grovt det lät, men vi fick inte sova så
mycket någon av oss. Lilla Emil hade nog lite magknip
och vaknade och var ledsen flera gånger. Sedan släppte
han en rejäl prutt och då var det lite lugnare efter det.
Och givetsvis inleddes morgonen med en bajsblöja.
Mellan 6 och 7 trycker det på helt enkelt - för Emil alltså.

Jag och Karin har promenerat till varandra och fikat bulla
hela veckan, det har varit himla mysigt. Men idag ska vi
åka till Björns föräldrars stuga över helgen. Det ska väl ev
bli en mammapromenad också. Skulle behöva städa lite.
Man måste ju fan städa jämt om man vill ha ett städat hem!
Det räcker inte med att göra ett ryck som jag gjorde för 1-2
veckor sedan. Det hålls ju bara städt i ett par dagar. Suck.

Emil har redan börjat favorisera sin far före mig. Jag får honom
aldrig att skratta, men så fort jag inte är hemma eller i
närheten så har han och Björn en riktig skrattfest. Jag kanske
inte är nog kul helt enkelt. Nu bajsade barnet igen!
Adieu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0