Nuså

Har ätit en burgare till lunch och pysslat på här hemma hela
förmiddagen. Nästa projekt är vardagsrummet vad gäller
städning. Men först ska jag och Empan promenera till
Malmberget city, dvs Apoteket och Konsum, ev också
biblioteket. Han sitter nu i sin lilla babysitter och gnager på
en bitring och är lite gnällig, men jag tror att han somnar
så fort jag börjar gå.

Idag kommer lilla K! Och Natte ska också komma till
Gällan under helgen så det blir prima. Lola, vi kommer
sakna dig lite. Hoppas du får en skön helg du också.

Nä, om man skulle klä på sig och barnet och dra.
Det gäller ju att passa det där jäkla apotekets öppettider,
de ha lunchstäng på jättekonstiga tider, vilka inte står
skrivna på hemsidan heller. Dåligt!

Adieu.

Kommentarer
Postat av: Natte

Ser verkligen fram emot helgen, ska bli så kul och mysigt!!! bara en dag kvar att jobba sen kommer jag :)

2009-10-01 @ 23:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0