Brotaket

är målat! Min söta lilla man gjorde ett jäkla ryck förra veckan
och skrapade fanskapet så då blev jag inspirerad och målade
detsamma. Idag har vi (men mest B) plockat ner byggställningarna
också så gården ser lite trevligare ut. När vi har rensat undan
alla brädstumpar och städat lite så ska jag köpa ljung och ställa
på bron. Det blir nog fint. Jotack.

I övrigt ska jag nu ta tag i mitt städprojekt. Tanken är att jag
ska bearbeta ett rum i taget, idag är det vårat sovrums tur.
Men först ska jag laga fiskpinnar och pulvermos. En riktig lyxlunch.
Viktminskningen går för övrigt framåt, även om Sthlmhelgen
gav ett  litet bakslag-det blev en del fika och burgare. Men det
går ändå stadigt neråt, ett par hekto i veckan. Jorå.

Nu-chopchop!


Har ni sett nåt så gulligt?

Kommentarer
Postat av: Lola

SJUKT gulligt! Lola skulle vilja krama om den där lilla fossingen och tassen!!



Och by the way, du måste ju vara världens lyckligaste tjej som inte bara får hem Karin utan nu kommer även lilla Nasse..attans vad ni ska mysa! Och min hemlängtan blev bara större.



Puss

2009-09-30 @ 16:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0