Gulp

Hej
Ja nu har Stockholmshelgen varit och farit.
Det var himla trevligt, vi hade nästan inte en enda tid
att passa, vi bara strosade, åt när vi blev hungriga, gick
till hotellet och vilade när vi blev trötta och köpte en
och annan tröja. Vi hann träffa Anna och så var vi en sväng
ut till Kjell och hans Anna, Björns vänner, som bor i Nacka.
Den enda tiden som skulle passas var ju Björns målgång
och när systrarna Svensson-Rova slår sina aphjärnor ihop
så blir det inte alltid en framgångsrik historia (det är nog jag som är den
svaga länken...). Hursomhelst så missade vi målgången
och vi hade inte gjort upp en mötesplats och B hade inte
mobilen med sig och det var typ 8000 mer människor där
än vad jag hade väntat. Men tillslut återfann vi en relativt sliten
Björn. Han var inte arg eller besviken på sin kvinna över att
jag missade hans första Lidingölopp, utan verkade nästan ha
det på känn. Hm. Och så glömde jag kameran på hotellet.
Typiskt. Han fick dock en ros (som jag köpte för hans pengae,
ty jag hade inga cash, är jag världens sämsta flickvän or what?)

Förra helgen var en "Efter Emil premiär". Natte var i stan
så vi mötte upp med Susanna, som man inte träffar så ofta
sedan hon flyttade till Polen (!) och Catrin och en Anna för ett
glas vin på O'Learys. Men det vart 2 glas. Pappan och barnet
klarade sig bra hemma och mamman hade en trevlig afton hon också.
Det var kul. Jag var inte ens bekymrad över barnet. Skönt.

Snart kommer Lilla K till stan och det ser jag fram emot
jättejättemycket. Jag önskar att hon bodde i vårat Fritzl-rum.

Jag ska prova att uppdatera bloggen varje gång jag surfar
och då med kortare inlägg. Vad tros?

Nu-badning av barn! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Lola

Jag tror du är världens bästa flickvän, inte alla pojkvänner som får en ros, sen att den är köpt av björns egna pengar och att du missa hans målgång är bara detaljer. Det är trots allt tanken som räknas.



Sen tror jag lilla K skulle trivas alldeles utmordentligt i Fritzl-rummet. Hon är ju så liten och behöver inte så stort rum. Jag tycker du ska se hennes gällivare besök som en chans att röva bort henne.



NU ska dolle sluta svamla och gå och lägga sig.

Puss

2009-09-29 @ 22:46:06
Postat av: Anonym

Jag tror du är världens bästa flickvän, inte alla pojkvänner som får en ros, sen att den är köpt av björns egna pengar och att du missa hans målgång är bara detaljer. Det är trots allt tanken som räknas.



Sen tror jag lilla K skulle trivas alldeles utmordentligt i Fritzl-rummet. Hon är ju så liten och behöver inte så stort rum. Jag tycker du ska se hennes gällivare besök som en chans att röva bort henne.



NU ska dolle sluta svamla och gå och lägga sig.

Puss

2009-09-29 @ 22:46:33
Postat av: Natte

Tror också du är världens bästa flickvän, men Haha, måste erkänna att jag började skratta när du hade glömt kameran, men som sagt han fick ju en ros :)

2009-10-01 @ 23:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0