Hej ni, hej ni

Jaha. Då var det alltså söndag, vilket för mig faktiskt inte längre
är en ångestdag. I alla fall inte när Björn har jobbat eftermiddag.
Då kommer måndag som en solstråle-ledigaveckan! Det kommer
nog att bli en busybusy vecka. Jag har 3 inlämningsuppgifter som
ska in på valentin, jag ska fara en sväng till skolan och sedan luncha
med Jenny och Soffi hos Soffi. På onsdag blir det O'Learys med
några gamla kollegor, bl a de ovannämnda, och så har jag tänkt
försöka klämma in 2 gympass och 2-3 spinningpass. Plus att jag
måste samla ihop böcker till nästa kurs och träffa min studiepolare
för att arbeta på ytterligare en uppgift. Måste DESSUTOM försöka
installerna ett program så att jag kan titta på webbföreläsningar i veckan.
Och så har jag blivilt draftad, kan man säga, av Välkomma, ska börja
jobba några timmar i veckan så jag måste väl vara med på ett möte
angående det också. Gahh! Det lät nästan orealistiskt mycket, faktiskt.
Jag vill ju gärna hinna träffa familjen och Karin och Lars lite grann också.
Kanske tvaga mig och äta däremellan.  Nu fick jag lite söndagsångest ändå...

Har spenderat helgen hos mor och far i phyn. OCh det var inte illa. Emil
har sovit jättedåligt senaste nätterna, han är snorig och ligger bara och
snurrar och snurrar, så då har det varit extra skönt att kunna säga
"Maaammma, han är vaaaken!" och så få somna om istället för att
behöva kliva upp före gryningen. Oh yes. Sovmorgon is the shit. NU ligger
barnet och tar igen sig på bron. Han får sova ordentligt nu så han han en glad
skit sedan.

Datarummet är ju färdigt nu, men jag har inte riktigt bestämt mig för
hur jag ska möblera det samma, och så är jag ju lite lat, så jag ids
inte lägga upp bilder på det ännu. Jag ids inte heller lägga upp bilder
på min söta unge eller på den nya fina tavelväggen i vardagsrummet.
Nej, det får bli någon annan gång.

Nu ska jag ge mig på nedladdning av det däringa programmet. Hej.

Kommentarer
Postat av: natta

Ja du soffe det där låter som en tuff vecka, men klart du fixar det! Jag fick lite jobbångest nu, helgen har gått för fort, som vanligt. Lite bilder tycker jag absolut att du ska fixa, jag blev ju jätte nyfiken nu. Och det är faktiskt 2 veckor tills jag kommer upp.. jag väntar =) kram!

2010-02-07 @ 22:04:48
Postat av: Pennysson

Allt väl däruppe i norr hör jag. Emil växer och står i. Kram från oss!

2010-02-18 @ 18:18:29
URL: http://pennysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0