Årets andra...

inlägg! Nä jag ska inte numrera inläggen hurlängesom helst,
bara tills jag kommer på några roliga och catchy rubriker. Svårt.
Januari blir en händelserik månad. Karin och LArs kommer till
stan för att stanna (för gott? Nej, troligtvis inte...), jag börjar
plugga igen, ny klass, nya kurser och så ska vi tapetsera datarummet!
Jorå. Måste ta lite kort på hur rummet ser ut just nu, det är verkligen
ingen hit. Farbrorn som bodde här innan oss gillade beiga strukturtapter,
så såg iaf varenda rum ut när vi flyttade in. Jag uppskattar ju att det inte var
roströda eller 70 talsgröna strukturtapeter, but still.
RUmmet har potential dock, två fönster och rätt så fint golv, så det
blir nog ett trevligt rum för mig att sitta och plugga i.

JO det var ju det här med studerandet också. Det ska bli kul och så
och framförallt skönt att bli färdig snart. Åtta (!) terminer down, två to go.
Men Björn kommer ju inte att vara pappaledig utan vi får förlita oss
på ledigveckor och barnvakter. Haha! Apropå barnvakter. Karin och Lars
ska ju alltså "vara verksamma" här i Gällan i ett par månader och det
blir ju super alltså! Och så får jag ju börja träffa Natte och Emma lite
oftare igen nu när jag börjar åka till Luleå, så det blir nog en social vår.
Trevligt, trevligt.

KOllar ni RObinson by the way? Fy fasen vad bra. Paolo är ju grym.
Och nu efter sammanslagningen börjar ju de riktigt saftiga intrigerna.
Inte missa! Nu ska jag inredningssurfa så att jag får upp flåset inför
veckans tapetsering. Apropå flås - jag och Harry var och åkte skidor
i dag. Det var jäkla jobbigt, speciellt med tanke på att Harry föredrar
tydligen att springa snett bakom när man åker på elljusspår och inte
framför och lätt dragandes. Hm.

Gokväll.

Kommentarer
Postat av: Lola

Jag tror att Harry vet hur han ska få sin matte i form, det är nog en noga utarbetad strategi av honom :)



Jag tycker verkligen du ska joina på fredag/lördag grejen, det borde funka. För mig är det faktiskt helgerna som är värst då de är sån mys pys faktor över dom.



Snart ska jag börja springa ute igen, det längtar jag rent ut sagt efter! sol på morgonen och en löptur kan nog fan inte vara bättre. gilla gilla gilla!



Pusss!

2010-01-10 @ 18:23:12
Postat av: natta

Ser verkligen fram emot dina resor ner till mig och emma igen, vet ju att det är mest därför du kommer hit :D Du är så välkommen! Att vi dessutom ska få umgås med karin och lars under våren är ju toppen! Har inte följt robinson, så jag kan inte yttra mig så mkt i den frågan. kram! ses snart!

2010-01-11 @ 22:50:17
Postat av: Anna

Soffe, när kommer det där tredje inlägget? Du måste ju underhålla din syster!



Kramkramkram

2010-01-24 @ 13:10:06
Postat av: Lola

Men nu är det väl ändå dags för årets andra?

2010-01-26 @ 15:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0