We're in for stormy weather

Oh yes. Hej på er. Hejhej.

Samtalade igår med systra min och blev uppmanad
att blogga. Ser även att Lola efterlyser fler inlägg.
Så då är det ju bara att obey. Idag har jag och Emil varit
på äventyr på Missionskyrkan. Jotack. Det var inte det
minsta kyrkligt, men kanske lite flummigt. Barnmusik.
Det var vi och några andra bebisar med mammor som
lyssnade på musik och dansade lite och lekte. Det var
mysigt. Emil tyckte att det var helt okej, men han såg
mest ut som en liten fågelholk under själva 'konserten'.
Sen när det kom till lek så mjuknade han något. Hans
polare Alvin såg lite mer besvärad ut av sången, men han
verkade också uppskatta leken efteråt. Så det var bra.

Det är busybusy denna vecka, känns det som. BVCx2
imorgon och... ja egentligen har vi väl avverkat det andra
vi hade inplanerat-barnmusiken. Haha! Två grejer på en
vecka och det känns som ett fullspäckad schema. Jo, nu kom
jag på. Karin kommer ju också till helgen så då ska vi ju
hinna hänga med dem lite också. Jag lovade/hotade Karin
med att jag ska sitta på Snickarvägen och vänta in dem på
fredag kväll. Haha. Jag ska umgås med henne så jäkla intensivt
att hon kommer längta tillbaka till Östersund till hösten.

Kursträffen i Luleå var helt ok, förresten. Nästa blir väl om en
månad eller så. Då ska jag försöka hinna dra på stan en vända
också. Vore ju klockrent om det sammanföll med B's ledigvecka
så kanske man kan stanna en natt till och hänga med Natte och
shoppa lite. Ja, vi får se.

Nu borde jag ju givetvis skriva en läslogg om mobbning.
Jo, men det är på gång. Allt sitter i knoppen, när jag väl
börjar skriva så kommer det gå snabbt.

Börjar också känna mig jäkligt less på att jag är ett sånt
cookiemonster. Finns det fikabröd så är det som att jag måste
ta ett eller tre. Utan att ens fundera över om jag är sugen
eller inte. Det måste jag bli bättre på. Mycket bättre. Jag vart
nästan sugen på att ta en vinterlöprunda i går, men så kom
ju snöstormen. Undermedvetet passade jag nog på att bli
sugen på det när jag vet att det inte kommer att ske ändå.

Jaja. Det om detta. Nu är det mobbning som gäller.
Vet ni förrresten hur illa man skadar någon om man mobbar
den? Jätteilla. Men för livet. No kidding. Så mobbas inte!

Hejrå

Kommentarer
Postat av: natte

Jaa jag har också väntat på uppdatering. Ni är så välkomna hela familjen om ni har känner för det. Jag lovar ni får The master bedroom ;)hihi

2010-01-28 @ 22:43:22
Postat av: Ann-Louise

Behöver jag berätta hur skönt det känns att ha lämnat kylan?! Känns som jag hoppat flera manader fram i tiden :) Hoppas det tycker upp lite bilder ibland sa jag inte glömmer bort hur Emil ser ut, har ju ganska taskigt minne.

2010-02-03 @ 15:25:24
Postat av: Emils faster

Börjar det inte bli dax att blogga igen??

2010-02-05 @ 20:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0