schh...

...hej igen. 7 dagar har gått sedan det senaste inlägget. Jag kunde inte vänta på Soffe
längre. Hon vill mest bara okynnessurfa när hon sitter vid datorn. Eller så låtsas hon plugga
eller som nu, käkar godis. Helgen har passerat som en tom händelslös event för mig, Bloggen, men Soffe har minsann varit både i Liikavaara och på auktion. Nog för att hon kom hem tomhänt från det sistnämnda.
Det får bli mitt ansvar att rapportera att barnet Emil pratar på som en riktig liten papegoja.
Han säger "köttebullar" och "Talin" och "åttanieåttanie" och en massa annat. Snart kan han väl skriva
också, så kan ju han sköta mig istället för morsan hans.
Det har alltså varit lovvecka här i stan och så även för "bloggerskan", men det har ändå pluggats
en hel del. En tanke bara: Vad fasen är det vi firar denna helg? Halloween eller Allhelgona eller båda?
Eller har vi bara börjat kalla Allhelgona för Halloween? Fattar ingenting, men jag är ju bara en simpel blogg.
Utan bilder.
Allt för denna gång. Over and out,
Bloggen
Ps. Jag lyckas tydligen inte med styckeindelning, till blogginnehavarens förtret.

Kommentarer
Postat av: Annlo

Tycker om att bloggen tar tag i saker. Tycker ju att Soffe borde kunna ägna bloggen lite tid nu när hon har en ny fin dator att surfa på...

2010-11-09 @ 10:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0